dåligt :/

Bloggen bloggen bloggen vi jag ber så hemskt mycke om ursäkt för den här skit dåliga uppdateringen skäms ju för fan :( aja nu e vi tillbaka som aldrig förr idag har jag bara legat i soffan och ätit mat illa.. men vad ska man göra när man har tråkiga kompisar och hannes för i helvetet vem fan jobbar i mariefred helt sjukt ju hahaha. ikväll har vi match mot 96orna och de värsta ör att vi kommer säkert förlora.. men men får väll tagga till ändå :)

Derby ikväll också å den här gången ska vi fan krossa gnagarsvinen!



Mäktig film från förra året när vi verkligen visar vilka som e sveriges bästa hockeyklack!

RILFMAESTROOOO


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bror checka in min feta blogg! allt om kriminalitet!!

2010-11-05 @ 01:03:29
URL: http://wanted.bloggsite.se/
Postat av: Anonym

Ni ber om ursäkt, men ändå bloggar ni inte... Fan vad besviken jag blir :/

2010-11-09 @ 12:47:48
Postat av: bitterfittan

kass uppdatering

2010-11-15 @ 12:40:04
Postat av: pauli♥

härligt :) jo men helt okej (:

2010-11-23 @ 19:43:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0