Hemma!:)

Nu är jag hemma .. Så nu kommer det bli många inlägg igen :) Ser att vi har tappat mycket läsare också.. Rille har ju iaf varit hemma, men ändå så har han knappt bloggish!?:o Nu är vi på gång iaf..
Det kommer komma upp lite bilder snart,  och sen filmade vi sjukt mycket också haha! Men vi ska klippa ihop en film ist för massa små korta :) Lägga in musik osv..
Men nu måste ja draaa. Har aldrig varit såhär hungrig i hela mitt liv, har inte ätit sen klockan 15.00 igår när ja var i stan med Emmel.. :(

haha hittade en bild på mig och Viking för typ 2-3 år sen(?)XD
Bara jag som tycker Viking ska snagga sig igen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej han får inte snagga sig, sjukt fult xD mycket snyggare med hår hahah

2010-11-04 @ 18:50:06
Postat av: gahahagagha

VA FUL HAHA

2010-11-05 @ 00:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0