Äntligen!

Äntligen hemma .. Efter 2,5 timmars promenad :o! Gick till Vårsta framotillbaka, det var riktigt jobbigt. Vet ej var Rille håller hus!? Ingen uppdatering från honom på länge :o Han har väl varit på träning antar jag. Snart ska jag nog sova.. Efter den här helgen kanske det kommer upp ett inlägg där jag spelar gitarr och sjunger? om man får nå kommentarer att ni vill att ja ska sjunga ;) (Fast kommer ej att göra det nykter) haha.. Tänkte på det eftersom Rillmaestro la upp "Stu's song" Från "The Hangover" ..
Nu sitter jag här med ett glas varm oboy, jag njuter.. glömde vantar när jag gick ut trodde inte mina fingrar skulle bli till is, men de blev dom.
Tur att han kan ta bild iallafall.. Bra att den inte blev suddig.

Kommentarer
Postat av: Jeppe

"trodde inte mina fingrar skulle bli till is......men det blev dom" haha tung du e

2010-10-25 @ 23:22:30
Postat av: Anonym

haha fett skön :P

2010-10-25 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0