ChillarN (Grattis nellish)

hello again my blogg :D vad har jag gjort nu de e frågan jo har faktiskt bara legat i min äng i 2-3 timmar och kollat på tv och varit inne på facebook hehe låter kul va? :) träning snart hoppas de blir ruuuligt idag, sonny snacka nått om att han inte skulle komma men hoppas verkligen för hans del att han kommer annars blire tråkigt för han! simpsons börja nu yeeeah :p homer sa precis "no, no, no ask your mother" så ni vet.. aja ska la rulla ner mot träningen snart see you later :D



Här e en bild från när jag åt :) hahahahaha


GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!


 
Nu e de så att den här fina tjejen fyller år idag :D :D :D :D
Grattis DANIELLA MELINA EDIN ♥


Kommentarer
Postat av: Rachidi

fan hon e ju as snygg på den där bilden! men i verkligehten vet jag inte om jag hade satt mig på henne liksom hehe ni fattar va?? jag e ju också bloggare

2010-10-27 @ 08:59:26
Postat av: daniella the rockstar

taaaaaack för det richtiii! =

2010-10-29 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0