Disco pogo

tjeeena bloggen hade match idag vill inteskriva om den torsk 10 - 1... aja jävligt spårad och rolig kväll igår :p började kvällen att fira brorshan med hela släkten till 23 någonting tror jag sen får vi skjuts till alby där min brors polar satt och drack bira, jag trodde vi skulle vara där hela kvällen men efter 1 timme typ så kommer ena grabben fram med sitt körkort och frågar alla tror ni han kommer in med det här :p hälften trodde de skulle gå och hälften inte men vi gjorde ett försök å helt plötsligt var jag inne på en riktig luffar krog/pub i hallunda hahaha bara finnar och syrianer vid 40 års åldern och live band som spela finsk tango :) men sen styrde vi upp det och fucka ur totalt på dansgolvet en riktigt skön kväll helt enkelt :D hejdåå bloggen :p



den här låten hörde man ju några gånger igår :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst 10 - 1 torsk ?

Allards Uppspel ger inte färdighet , dags o börja träna försvar ! Och mer närkampspel på träningarna .. Sen sätta in rätt spelare vid rätt tillfällen , a men skitsamma ! UPPSPEL ÄR BRA . MEN INTE FÖR MYCKET !

2010-10-31 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0