Fan va skönt det var att sova!

Är det bara jag eller är det riktigt skönt och sova ett par timmar efter skolan? Nu när jag vaknar så hör jag att mamma skriker att det är mat där nere.. Så just nu sitter jag och äter. Efter maten ska jag nog gå upp och kolla film tror jag. Har ingen kontroll till dvd:en så jag kan bara klicka på "play" det blir ju skit roligt när det kommer text på danska t ex.. Hellre utan text än en jävla dansk text!?
Kollade bilder på mig på facebook så hittade jag den här .. haha
Jag och Hannes, i somras?? haha Hannes ville inte slösa bensin, så han tog bussen!
Jaja ska lägga mig och kolla film nu.... Skriver väl om 30 min eller nåt haha :D

//♦FILLE♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0