Godmorgon/Godkväll

Beror på hur man ser på saken! Eftersom jag har sovit nu från 17.00 eller nåt sånt, så kan man väl nästan säga "Godmorgon" Eftersom jag kommer ju inte sova nu på ett tag iallafall! Tänkte bara säga den där "mösstävlingen" eftersom vi alla hade tränat en gång innan vi filmade.. Men! Jocke fick inte en träningsomgång ! Lite dålig stil från våran sida, men vi såg ju resultatet.. Så jag tycker priset ändå går hem till Jocke !!!! Grattis Jocke!:)
Här står Jocke förvånad och läser att han precis har vunnit ! Weeii:) åter igen grattis!
Nu till Viktiga saker.. KOMIGEN NU DÅ BAJEN!!!!!! Snälla gud låt Hammarby VINNA Denna Semifinalen i Svenska Cupen mellan Hammarby och Kalmar FF.
//♦FILLE♦

Kommentarer
Postat av: Jolu

Tack Filip :P det upskattas ;) använd gärna mitt riktiga namn i bloggen JOLU :D:D:D:D:D:D::D

2010-10-27 @ 21:38:56
Postat av: jennie

Bajen <33333

2010-10-28 @ 22:06:19
URL: http://bridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0