hahahah bra morgon (y)

  • Vaknade för en stund sen har kollat på film.. När jag precis vaknade då ser jag Jocke stå med soffkudden(?) Han säger att han ska slå mig om jag inte går upp, med kudden då alltså (en sån där stor kudde! riktigt stor)
- När han ska ta upp den och slå mig.. Så slår han upp den mot lampan i taket vad hände då? Jo jag säger bara Gud straffar en direkt hahahaha
- lampan ramlade ner på Jocke som nästan blev blind av att den träffa nära hans öga som han fick ett sår .. haha sen fick han ett sår på axeln också ! XD
  • Igår så var vi hos Jocke en stund, eller som ni såg var vi först hemma hos mig sen drog vi till Jocke.. vi spelade lite gitarr sjöng lite spelade lite musik, hade de allmänt trevligt bara..
Efter det så kom vi till Mc donalds.. Vi mötte Erik där (tror jag) sen sa Rille (Rilf) och Hannes hejdå?! Vettefan vart dom skulle.. lite tråkig stil! Sen drog jag Enzo, o Jocke till Tullinge på någon fest där som vi inte var bjudna men Viking "fixade in oss" haha nej nu blev de för mycket skriv! Godmorgon iaf!:)
Jockes turdag!? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0