Halloween Snart!

Snart är det Halloween kusligt värre *fnitter*. Vad ska ni klä ut er till då? Jag har inte köpt något ännu.. Det är riktigt snart det är dags.. Kanske blir en sådan mask, något enkelt bara. ↓.
Gud vad mysigt jag och Rille hade i busskuren i SK (Säkklinge kårdsväg) *Finsk brytning*.
Tråkigt att det inte är nå mer Kungarna Av Tylösand :(.... Om dom inte ville vara kvar?! Då är dom ju inga "kungar" som dom sägs att vara.. Jag skulle däremot vara en GUD där .. Gud vilken underhållning det skulle vart säger jag bara.. jaja nu ska jag kolla lite 2½ men sen blir det sova, upp tidigt imorgon kolla på The voice det är riktigt roligt ibland och kolla, men nu ska jag inte skriva nå mer. Blir för mycket att läsa jag vet.. Menmen, ska avsluta med att säg till alla ni känner att gå in på denna blogg! Så skulle ni vara jäätte snälla! haha xD .
Jaja Godnatt



//♦FILLE♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0