hos adam...

heeeeeellu bloggen :D nu har jag varit och snacka med terrores lite sudär lite små kul som de alltid brukar vara :) sen drog jag till apan "ne jag heter adam enkel v !" säger han då.. vad har vi gjort jo nu ere så att när jag kom hit så satt han och gjorde läxor så jag fick sitt och lyssna på musik helt enkelt men de var mysigt ändå :) sen spelade vi lite fifa och de gick åt helvette för mig så e inte så glad just nu. nu hade jag snart tänkt att rulla hem till mig så vi höres bloggen heeeeipa!



skön bild på mig Adam, Mig & Hannes från i sommras :D

GRATTIS GRATTIS GRATTIS



Vill gratta min storebror Tom John Fredrik Henningsson som fyller 21 år idag grattis BROR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0