lite ädelost på sudär :D

Im back! har ätit nu och de var så brutalt gott! potatismos med någon special som mamma gjorde var typ kyckling med smält ost på och vissa var lite ädelost på tror jag jääävla gött vare iaf :D sen har jag kollat på my super sweet sixteen på mtv mycke bra, de var timberlands sons sweet sixteen dem visa idag den var rätt sjuk ska ni veta ni som inte har sett den redan :p nu ska jag dricka lite mjölk och kolla lite på scrubs och chilla lite för sen skall det tränas :) tjaaaaaaaaarååååå blooooooggeeeen (:


ännu en random bild fast nu ere min storebror som e med istället :) som för i övrigt fyller 21 på torsdag weeeeeeeei! :D


Kommentarer
Postat av: bella

Haha aa gör så :)

2010-10-26 @ 17:36:53
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0