lite små sjukt!

Tjaaaaaaaa bloggen rilfmaestro här :D nu har jag gjort massa saker ska ni vet! ne inte riktigt men lite iaf. först var jag i skolan ganska soft dag faktiskt, sen drog jag direkt till frissan för att fixa till frisyren lite, de vart väll helt okej måste jag säga kunde blivit bättre men men, sen efter de drog jag in till stan för att köpa lite kläder till min luffar polare ralle för han behöver lite hjälp av mig varje gång han köper kläder :p vi hitta ingenting hahaha men när vi skulle till tåget så hände det nå riktigt sjukt läs noga nu, jag och ralle påväg till tåget för att åka hem som jag skrev så går vi på drottning gatan så kommer en invandrare och säger "ursäkt att jag stör men vill ni se en sak?" vi tänker aja visst så vill han att vi går ner i en gränd för att inte alla skulle se då blev man ju lite fundersam haha då drar han fram sin väska med typ 100 olika tröjer som hans kompisar hade "becknat" haha så vill han sälja en pullover tröja för 300 spänn och den var rätt snygg faktiskt men vi var ju lite smart å sa nja så snygga e dem inte. men efter ett tag så hade vi plötsligt prutat ner så vi fick två stycken tröjer för 300 spänn jävligt bra pris måste ja säga :) de var riktigt sjukt men kul vare iaf hahaha. aja nu ska jag göra nått och äta riktigt hungrig e ja.. men vi höres snart igen ska ni se tjatjatjaaarå bloggish (:



En bild på mig och min bror från smögen i somras bjuder jag på idag :)


Kommentarer
Postat av: tum

heej hadde du tänkt att bli månadens blogg nästa månad elr dagens blogg i morgon besökt då min blogg. elr så kanske du kan titta förbi och kommenetra lite:D kram

2010-10-28 @ 18:14:37
URL: http://onleytum.blogg.se/
Postat av: till tum

Vadå besök din blogg ? din är kass !

2010-10-28 @ 18:17:14
Postat av: Gahlin (:

hejhej, jag känner igen din bror på något sätt ?

vad heter han och var bor han ? (:

mvh sandragahlin



släng in en kommentar i min blogg också ! ´´

http://sandragahlin.bloggplatsen.se

2010-10-28 @ 19:04:11
URL: http://sandragahlin.bloggplatsen.se
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Får jag ge ett tips?

Skriv gärna inläggen i stycken, blev snurrig när det så mycket text på samma gång :(

Men jävligt kul med en killblogg!

2010-10-28 @ 19:20:12
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahaha:D nice!

jag håller med elin(:

hadebra!

2010-10-28 @ 21:04:31
URL: http://bakfickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0