mååndag!

äääääh Rilf Dickens is in tha blogg again! vad har jag gjort än så länge idag, joo nu e de så att jag har gått runt i skolan och bara varit allmänt cool som vanligt med mina coola grabbar pappa petrus papapapa petruuus å jontäää, vad har vi gjort jo vi har bara vart jävligt coola och vaskat prov, vaskat sjukanmälnings lappar vi har till och med vaskat vänsterpartiets valskyltar de var jävlit skoj ska ni veta :) men nu ska jag nog göra lite mat sudär lite små sugen på omelet så de e mycke möjligt att jag gör de :) sieg heil bloggen tänkte jag precis skriva men de vill jag inte för sånt gillar vi absolut inte!!! men heeeerrå bloggish vi hörish!



Här e mina coola grabbs petter_coolkille_97 & latin amerikanen jontä


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ffs.. vad skön du är killen!! skrattar ihjäl mig åt dina blogginlägg asso, fortsätt så!!

2010-11-25 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0