Marabou vinter vit (y)

Nu har man varit och mött andra halvan av bloggen fille "tha beer drinker" jävla mysigt vi hade i busskuren i skäcklinge gårdsväg :$ ne ere så att jag ska tipsa er om en jävlit god choklad faktiskt marabou vinter vit, förjävla god skulle vilja säga att den smakar lite som chokladen på magnum vit om ni kommer ihåg den :p chokladen får iaf 5 av 5 rifills kom ihåg de nu nästa gång ni ska handla lite gott marabou vinter vit (y) nu hade jag tänkt kolla lite på "two and half men" de tycker ja e lite roligt sudär :) glöm inte att tipsa era vänner om sveriges bästa blogg nu hehe :) en sak till jag och lovar MINST 4 videoinlägg i helgen minst 4 :D :D aja allt för nu bye bye bloggish :)



En tacknad bild av mig och fille, vi har också tänkt att trycka lite tröjor med den här bilden på vad tycker ni om de? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0