Paradise Hotel/Promenad!

Nu börjar snart Paradise Hotel, då ska man kolla på de sen ska jag gå ut och gå promenad med Jeppe (hahah) Det är standard varje kväll..

Det blev inget gym idag.. Hade glömt spring skorna, och det sista jag gör är att springa på rullbandet utan spring skor, och de näst sista jag gör är att gymma utan att värma upp.. :) Men imorgon börjas det! Gym 5 gånger i veckan, den här veckan blir det ju 4 gånger sen är det ju lov.. Men då på lovet får man väl göra armhävningar och lyfta lite tyngder och ut o springa lite sånt (eftersom jag har gymkort i skolan). Men nu börjar PH.



// Filip och Kjell!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha och?

2010-10-26 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0