rulltrappan

Filleboi hade helt rätt rilfmaestro signar in igen :p vad har jag gjort idag åkte till skolan kom försent absolut inte bra måste fan skärpa mig nu.. när jag väll kom till skolan hade jag jääätte tråkigt de ända roliga i stort sett när jag åkte rulltrappan upp till tåget påväg hem s tråkigt var de :/ på tåget skulle självklart jontää mobba mig genom att slå bort en jätte intresant tidning jag och henke läste.. aja ska nog äta lite nu heeerrå bloggish :D 


Bjuder på en helt random jätte ful bild från förra sommarn också och ja de e min fula bror neg-neg till höger..


Kommentarer
Postat av: kimberly

haha snygg bild ;)

fin blogg! <3

adda wroong på bdb? :)

2010-10-26 @ 15:54:42
URL: http://kimberlyohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0