Taaaacos

öööööhh skolan slut var faktiskt ganska kul idag för att vara skola :) men fick sitta på tåget mellan tullinge och tumba i tumba 20 minter jävligt illa SL men tur att man hade petrus med sig iaf :/ när jag kom hem nyss så hade mamma lagat lite tacos sudär russssskit gott vare tack mamma :) snart så ska jag dra till pappa för att möblera mitt nya rum lite tror de kommer bli jätte fint :D devar väll allt för nu kommer väll nå mer inlägg inom kort ska ni se så håll er uppdaterade ;) hahaha vi höööööres snart min kära bloooogish :D



en lite små kul bild på en sliten rilfmaestro efter krogen i sommras hahaha


Kommentarer
Postat av: B E C C A

sv: Ojdå, det var ju dumt :/ Då fick min bror inte mycket för det här ;)

2010-10-27 @ 18:48:31
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0