Torpet away!

heeeeey bloggen rilfmaestro här! hahahahaha :p vafan ska jag skriva.. kan väll skriva om matchen mot segeltorp de blir asbra. eeh först å främst jääävligt bra match idag boys! victor brandin jävligt kung i kassen idag applåd för han.. sen vill jag tacka erik i båset och mina kedje kamrater sonny (negern ni vet) å hannes (sömnmedel i bärsen hannes) jävla bra vi spela idag!! sen vad mer.. jo juste fan vad jag hatar dig KIM BRANTFALK du e så äcklig och hatar dig verkligen! aja var väll allt för nu herrå bloggen!


Du e så jävla ful kim!


Kommentarer
Postat av: Virre

BÄSTA bloggen! Och Rikard lekte som vanligt med spelarna i torpet :D

2010-10-25 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0