Vad Gör Jag Uppe!?

Klockan är halv tre snart..  jag är svin trött! Vad gör jag uppe allvarligt?! shit..

Jag satte på en film, en mycket bra film "Frozen".. Jag somnade en liten stund vaknade vid 2.. nu har jag bara legat i sängen tills nu.. Jag som ska åka till skolan så jag kommer dit vid 08.00 imorgon .. Jag och Erik (Erik som vi hyllade för festerna i helgen :) ). Men nu fastnade jag i Simpsons.. Nu börja Family guy snart, kul.
Kan man tröttna på Homer Simpson?? Inte jag iallafall.. Både Homer och Peter.. Jag säger bara hahahahahah
Det blir nog att jag kommer ligga uppe och kolla family guy ändå.. Men men vi höres imorgon iallafall.
//Fiiiiiiiillmaestro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0